Wednesday 4 May 2011

Kepenatan.

4 May 2011

Hari ini ialah hari yang sangat memenatkan bagi saya.
Kenapa saya berkata begitu kerana, saya cuma mengambil masa selama 2 jam sahaja untuk tidur harini.
Lepas tu tengah hari dah keluar pergi betul kan laptop saya.
Alhamdulillah, akhirnya laptop saya sudah dibaiki.
Terima kasih kepada abang saya Mohd Azrin Ramli kerana telah menyumbangkan dana untuk saya baiki laptop saya yang sudah sekian lama rosak ini.
Lepas dah baiki laptop, terus amik train ke Bukit Bintang pula nak temankan adik kesayangan saya si Siti Faiqa Puteri tu nak beli kasut baru dia. 
.MACBETH.
Tahniah adik akhirnya anda sudah memiliki kasut yang anda idam-idamkan selama ini.:)
Dah selesai beli kasut tu kami pergi berjalan-jalan di sekitar pusat beli belah di Sungei Wang dan BB Plaza sementara hendak tunggu kepulangan lagi seorang adik kesayangan saya ni si Mona Nasuha pulang dari berkerja.
Pergghhh! Kena tunggu sampai kul 7 tu. HAHA.
Tapi tak apalah adikkan. 
So dah selesai hal semua di Bukit Bintang tu kami terus pulang ke Sentul Timur.
Memang penat tapi sangat enjoy bila bersama mereka semua. 
So sampai sekarang saya masih belum boleh melelapkan mata lagi.
Maka wujudlah entri yang merapu ini. HAHA
.THANKS.

No comments:

Post a Comment